hej
jeg har en fransk bulldog på 17 mdr (han hund)som lige er blevet storebror for 4 uger siden da vi fik en søn... så nu kommer Bobo i "2 række" og det går faktisk rigtig fint indtil for 3 dage siden hvor vi kom hjem og opdagede at han havde tisset i vuggen... vi troede så det var en engangs forestilling men næ nej da vi kom hjem igår var det sket igen. det er super ulækkert og super underligt... det er sikkert noget med at afmærke sit teritorium men hvordan kommer vi det til livs??? er en kastration nødvendigt?? vi ville nødig af med hunden men det kunne blive enden af det hvis det fortsætter... nogen som har et godt forslag til os??
venlig hilsen sine