Indlæg: 1

Oprettet af | Oprettet: 07-12-2009, 09:34

HJ

hej

jeg har en fransk bulldog på 17 mdr (han hund)som lige er blevet storebror for 4 uger siden da vi fik en søn... så nu kommer Bobo i "2 række" og det går faktisk rigtig fint indtil for 3 dage siden hvor vi kom hjem og opdagede at han havde tisset i vuggen... vi troede så det var en engangs forestilling men næ nej da vi kom hjem igår var det sket igen. det er super ulækkert og super underligt... det er sikkert noget med at afmærke sit teritorium men hvordan kommer vi det til livs??? er en kastration nødvendigt?? vi ville nødig af med hunden men det kunne blive enden af det hvis det fortsætter... nogen som har et godt forslag til os??
venlig hilsen sine

Skriv et svar til indlægget



07-12-2009, 11:07

Den gør det fordi den "savner sin ejer" Det er understimulering og seperations angst der ligger til grund. Det er selvfølgelig ikke nemt nå man også har fået barn og alt det er nyt - men det kan vores hunde jo ikke bruge til noget da de vaner som de har kun sjældnet kan laves om. I må stimulere hunden mere mentalt med aktivering osv. så han også får sin del af kagen.

-Ina