Vi fik en hvalp hjem fra USA i maj måned i år.
Udover transportudgifterne, så skal du betale moms af købsprisen når du henter hunden - Told og Skat står lige ved siden af hvor du skal hente hunden ;0);
Et andet kontor skulle have 130,- for at sætte et stempel ;0), dyrlægen skulle have knap 700,- og sørme og ikke ham som udleverede bur og hvalp til os - han skulle have knap 400,- for det :0);
Hvis du selv henter hunden i udlandet og flyver hjem sammen med den - så tror jeg måske at du sparer momsen - men jeg er ikke 100% sikker