Hej Marianne
"Hvalpe på vej" er en rigtig god bog af dyrlæge Birgitte Schjøth, som vel nok er førende indenfor reproduktion på hunde i Danmark.
Bogen er ikke til at få mere, men der kommer en helt ny revideret udgave inden længe, så hold ud - og hold udkik efter den.
Peter