Indlæg: 1

Oprettet af | Oprettet: 13-01-2008, 13:28

Dyrevelfærd!

Dette indlæg er slettet efter brugerens eget ønske.

Mvh Gipote.dk

Skriv et svar til indlægget



13-01-2008, 14:53

Med programmet viser vi sådan set bare at der er mennsker, gode og hjertlige mennesker, der meget gerne vil overtage en voksen hund. Mange får deres hund aflivet fordi de tror, at de ikke kan komme af med dem.
At det skulle være usmageligt og en tårerperser, tjaa det er jo op til den enkelte at bedømme. Mange mennesker kan komme ud for at skulle af med deres hund, hvilket også afspejles i vores annoncer, at en udsendelse viser et udpluk af disse situationer, er vel lødig nok. Det er jo et frit valg om man vil se programmet.

Venlig hilsen
Sofie Gehling, Gipote.dk