Indlæg: 0

Oprettet af | Oprettet: 29-09-2009, 13:34

Ferie!

Vi har lige været på en uges ferie i Skallerup Klit med vores pekingeserhvalp og vores gårdhund. Det var lidt af en oplevelse!! Det var lige sæson for hundeferie, for der var masser af hunde på stedet, både store og små. Paw fik en masse nye venner, han blev dog ikke rigtig venner med stedets kat! Men han lærte dog tolerancens svære kunst!!!Han lærte at ignorere!
Emma var dog ikke så vild med de andre hunde (eller med hunde generelt), det kunne da ikke være rigtigt at de skulle være der, når vi var der? En herlig tur trods lidt træls vejr.

Skriv et svar til indlægget