Uha jeg kommer oprindeligt fra Køge af.
Jeg trænede i DCH med Chili, den ligger ude ved ølby, nærmere ølsemagle... Et super godt sted, det er godt nok ved at være 3 år siden... Men alligevel.
Ellers er der dogwise.dk - Hun er supr dygtig, og har mange forskellige hold. Hun træner 5 min. fra karlslunde dyrehospital. Pt. går vi selv hos hende med vores nye vaps.
Ellers kan du måske kigge på dkks hjemmeside, de har flere træningspladser landet rundt...