Indlæg: 1

Oprettet af | Oprettet: 23-09-2009, 11:02

Nogle der kender et sted hvor min bonus datter kan træne

Hej
Jeg har en bonus datter på 8 år der rigtigt gerne vil gå til træning med vores dansk/svenske gårdhund, men jeg ved ikke rigtigt hvor jeg skal henvende mig.
Er der nogle der kender et godt sted hun kan gå i køge eller omegn???
På forhånd tak for hjælpen :);
//
Franck

Skriv et svar til indlægget



23-09-2009, 11:23

Uha jeg kommer oprindeligt fra Køge af.
Jeg trænede i DCH med Chili, den ligger ude ved ølby, nærmere ølsemagle... Et super godt sted, det er godt nok ved at være 3 år siden... Men alligevel.

Ellers er der dogwise.dk - Hun er supr dygtig, og har mange forskellige hold. Hun træner 5 min. fra karlslunde dyrehospital. Pt. går vi selv hos hende med vores nye vaps.

Ellers kan du måske kigge på dkks hjemmeside, de har flere træningspladser landet rundt...