Hej Carina,
Mht. brugen af dine nye fine fotos, så er der jo den oplagte mulighed at lave et fint galleri på diverse hundewebsider, bruge dem som baggrunde på din PC og til jævnligt at skifte profilbillede. Selv har jeg fået lavet en taske, og to net med både billede og en lille tekst. Jeg har også lavet små kort til at sætte på gaver ved at printe billederne ud på stift papir og så skære det til (mest til andre hundemennesker forstås ;-). Jeg kan befale den side som hedder www.foto.com, hvor du kan lave alverdens ting med dine egne fotos til rimelige priser - oplagte ting er jo væg- el. bordkalendre, fotobøger, musemåtter og krus, men der er rigtig mange andre muligheder.
Potedask fra
Gitte og Uldtotterne
P.S. du kan se min taske ved at gå ind under emnet "Hundetaske - men ikke til at bære hunde i", hvis du er interesseret