I dag tog vi begge hundene med en tur ud til Vippefyret (i Skagen) hvor der selvfølgelig er strand, lidt hede og masser af turister. Jeg var forberedt på at komme til at bære lidt på Paw, men nej tak, han kunne selv!!Han stormede rundt efter Emma. Man er vel en stor dreng!! Al gang foregik i løb, vi var der i over en time, så gæt, hvem der fald i søvn, da vi kom hjem. VORES FAR!!