Jeg vil lige sætte en lille besked ind fra vores nabo, der desværrer har mistet deres højt elskede hund.
Vi har desværre d. 1. august mistet vores dejlige hund på boldbanerne ved Rødovre Hallen, da hun spiste nogle meget giftige svampe.
Der gik mindre end 4 timer efter hun havde indtaget dem til hun var væk, så det går virkelig stærkt!