Indlæg: 5

Oprettet af | Oprettet: 01-01-2008, 19:57

Hunde i bur

Vi er igang med at kikke på hvalpe og har hørdt meget om at ha hunde i bur nogle timer om dagen (f.eks når vi begge er på arbejde).
Har hørdt godt og dårligt om det. Vores plan nu er at købe et bur, men bara ikke lukke lågen bare bruge det som et hundehus.

Hvad er bedst før hunden? er det ondt eller godt? Hvad er begrænsninger?

Jeg er svensk, de forklarer evt. stavefejl;-)

Skriv et svar til indlægget



01-01-2008, 19:59

glemte lige:
http://www.hunde-info.dk/bure.shtml

01-01-2008, 20:31

Hej Liit
Kan kun anbefale at bruge bur, selvfølgelig skal den ikke bo der, men brug buret som du beskriver, når I ikke er hjemme.
Vi har undgået at blive sur og irreteret på vores hund, da vi ikke kommer hjem til ting og sager der er bidt i stykker.

01-01-2008, 23:10

10 timer er også lang tid! min käreste arbejder heldigvis själdent mer end 5 timer og kun et par ganger i ugen så de skulle aldrig blive så slemt.

udendörs hundegård er en god idee :-)

09-01-2008, 22:08

Hej Liit
Jeg har selv brugt bur til min hund, da han var hvalp, og han skulle være alene nogle få timer, de er mere trykke. Læg evt. et tæppe over halvdelen af buret så det er som en hule. i dag hvor hunden er voksen bruger jeg buret i bilen, det er han meget glad for.

Mvh Laila