Hej Liit
Jeg har selv brugt bur til min hund, da han var hvalp, og han skulle være alene nogle få timer, de er mere trykke. Læg evt. et tæppe over halvdelen af buret så det er som en hule. i dag hvor hunden er voksen bruger jeg buret i bilen, det er han meget glad for.
Mvh Laila