Indlæg: 10

Oprettet af | Oprettet: 20-07-2009, 07:34

Familie og hunde camp i Ringsted

Kom og vær med når www.hundenstarv.dk d. 31-8-09 kl. 13 slår dørene op for årets og måske landets første week-end for hele familien med hunde.

Vi har lavet et meget spændene program for alle 3 dage.

Eller du kan vælge at komme bare en af dagene.

Vi har masser af konkurencer, børne lege, lotterier med gevinster for langt over 20000 kr.

Men du skal give dig tid og kigge ind på hjemme siden og se hele programmet.Der er forskellige aktiviteter hele dagen/aftenen, både for hunde børn og voksne.
Samt vi laver masser af hygge sammen.

Det er så billigt at deltage at alle kan være med.

Vi har også stadig billetter til Laust & Qato kendt fra tv2, de kommer fredag aften.

Skriv et svar til indlægget



20-07-2009, 07:38

Program for Dog Camp Program
(forbehold for ændringer);
Hundens Tarv

20-07-2009, 07:40

Praktisk information
Køkkenet er åben alle dage, hvorfra du kan nyde alt hvad hjertet begærer.
Morgenmad og aftensmad kan Forud bestilles.

Plads til campingvogn (ingen strøm), eller telt. Det er også muligt at leje et telt for kr. 200,- (begrænset antal).

Pris (excl. forplejning) pr. person for deltagelse i Dog-Camp: kr. 300,- for voksne og kr. 150,- for born. Hunde deltager gratis.
Det er også muligt at købe dagsbilletter til lørdag og søndag: Kr. 150,- (børn kr. 75,-) )for deltagelse lørdag, og kr. 100,- (børn kr. 50,-) for deltagelse søndag.

Programmet med forbehold for ændringer.

Yderligere information, tilmelding med mere:
Telefon: 6070 4152
e-mail: info@hundenstarv.dk
Web: www.hundenstarv.dk

Sæt kryds i kalenderen allerede nu. Pladsen åbner fredag den 31. juli kl. 13, og vi slutter søndag den 2. august kl. 15.


* Programmet med forbehold for ændringer

20-07-2009, 12:40

Det lyder spændene, det er ærgeligt at jeg ikke kan :/.. Jeg er på bornholm og kommer først hjem 3. august, men kommer det også næste år??

20-07-2009, 13:08

Ja, vi håber også på at det bliver en succes, så gør vi det til næste år igen...

21-07-2009, 11:25

Er der ikke andre der har lyst til at komme med på denne camp.

Det bliver hyggeligt

21-07-2009, 11:44

Har overvejet det mange gange, desværre har jeg ikke selv kørekort, så det gør det lidt svært. Men jeg og en træningspartner har snakket om at kunne køre sammen hvis det er.. Det lyder nemlig super hyggeligt..

21-07-2009, 11:48

Hejsa Carina.
Det kunne være rigtig dejligt hvis i kunne finde ud af noget
Bor du langt væk?

21-07-2009, 13:29

Jeg bor i Søborg, så det er ikke helt tæt på desværre:-)

21-07-2009, 18:11

Håber at du og træningspartneren kan finde ud af noget.

Ellers tager det kun 1 time og 20 min med det offentlige ;)

22-07-2009, 08:48

Det offentlige bliver det ikke med. Det er alt for lang tid at sidde i bus og tog med en hvalp. Nogen busser må man slet ikke have en så stor hund med:-)