Indlæg: 0

Oprettet af | Oprettet: 19-07-2009, 23:10

Hej igen ! :D

Hej alle sammen ! :D
Det er længe siden, jeg har lavet så meget andet så jeg slet ikke har været på gipote i noget tid, og nu vil jeg bare sige hej igen, og spørge om i har oplevet noget specielt.. Jeg er på bornholm sammen med Lilly, og hun er nu 6 mdr.! ! :D.. Jeg vil sætte nogen billeder ind når jeg kommer hjem , ja så laver jeg et galleri med hende fra den dag vi hentede hende og til i dag :D.. Men jeg kommer nok til at være her de næste dage hvis jeg husker det..

Skriv et svar til indlægget