Indlæg: 0

Oprettet af | Oprettet: 30-06-2009, 17:26

Pasning i Sønderborg

Hej alle shih tzu venner!

Jeg står og skal til Sønderborg den 9. - 14. juli og kan desværre ikke have min shih tzu med da jeg skal bo på vandrehjemmet og de tillader ikke hund.Vi bor i Rønde men det kunne også være en mulighed at han kun skulle have et sted at sove, hvis pasningen kan foregå i Sønderborg.
Han er 1 år. jeg kan kontaktes på 28738471

Gitte

Skriv et svar til indlægget