Vi har længe haft kigget på denne race i tidernes morgen, men endte nu med en helt anden type hund:-) Jeg tror det bliver meget svært at finde en blandingshund med Coton i sig, hvis jeg skal være ærlig. Jeg har aldrig set en annonce på sådan en hund i hvert fald. Hvis det er drømme hunden, så er det bare med at spare op i en længere periode. Det tager også tid at finde den rette opdrætter, og inden det rette kuld hvalpe er der, kan der hurtigt gå ret lang tid før man har sig en hvalp.
Det er en skøn race, og de skulle være rigtige dejlige:-)