Hej Alle Sammen
Caia og jeg var oppe til vores første lydighedsprøve ude i klubben idag. Den minder en del om LP1 - Den bliver kaldt for begynderprøven.
Caia fik 94 ud af 100 point. Jeg er ekstrem stolt over vores lille dame. Hold op hvor var hun dygtig. Vi fik max point i lineføring, indkald, stå, samt helhedsindtryk. Dæk fik vi 18 ud af 20 point. Hun blev liggende i alle 20 sek. rejste sig ikke før tid eller noget. Det var min kommando der var lidt for hård, så det trak ned. Spring øvl. klarede hun også super, samt tandvisningen. Vi blev nummer 2 ud i alt 13 hunde. Vi blev lige slået af en puddel på 2 år, den fik 2 point mere end Caia. Men ER S