Hej
Jeg har virkelig brug for hjælp min hund er begyndt at gø når den er alene hjemme.
For 2 uger siden aflivede jeg hans mor, da den var blevet for gammel, de 2 har gået sammen hele deres liv og nu savner min hund hende så meget at den gør og hyler hvis den er alene hjemme,det har den aldrig gjort før...
den er lidt deprimeret også når jeg er hjemme, men jeg går ture med den 3 gange om dagen og prøver at holde den aktiv med bolde som den kan li, men lige lidt hjælper det, jeg kan være sikker på at den gør og hyler når jeg er væk.
Er der nogen der kan give mig et råd?
Går det over?
Er der andre løsninger end at anskaffe sig en ny hund?
mvh
Lasse Bentsen