:S
Hvor er det forfærdeligt. Forstår stadig ikke, hvordan nogle mennesker kan finde på at gøre sådan noget. De hvalpe klarer sig jo ikke uden tæven ...
Men det er jo desværre blevet meget smart at gå rundt med en bulldog, så der er jo nogle tøser, der skaber en efterspørgsel, og som ikke tænker på, at hvalpen skal komme fra kærlige, trygge rammer, have den rigtige alder mm.
Håber, at det kan være en lille trøst for ejeren, at tæven i det mindste er hjemme igen i god behold.