Hej alle
Der mangler nogle deltagere til et klikkerhold som starter onsdag d.20/5 kl. 19
Det foregår 3 min. gang fra Charlottenlund station, lige ved en hundeskov, så der er muglighed for at gå tur før eller efter træningen. Hvis du er intersseret så se på www.dyreinstitut.dk
Hilsen Christine