Indlæg: 0

Oprettet af | Oprettet: 06-05-2009, 17:49

Klikker træning

Hej alle

Der mangler nogle deltagere til et klikkerhold som starter onsdag d.20/5 kl. 19

Det foregår 3 min. gang fra Charlottenlund station, lige ved en hundeskov, så der er muglighed for at gå tur før eller efter træningen. Hvis du er intersseret så se på www.dyreinstitut.dk

Hilsen Christine

Skriv et svar til indlægget