Indlæg: 2

Oprettet af | Oprettet: 23-04-2009, 13:34

Hundedigte

På Hesteforum.dk har en bruger opfordret til at andre indsætter digte under løs snak. Det mindede mig om et digt jeg er stødt på indenfor Bichon Frisé "verdenen" på et tidspunkt - ville lige dele det med jer andre.
Kom gerne med andre digte hvis I kender nogle.
Potedask fra
Gitte og Uldtotterne

Skriv et svar til indlægget



23-04-2009, 13:40

Teksten kommer her i et mere læsbart format:
As long as forever
I will stay by your side,
I

23-04-2009, 19:20

Nååårh et sødt digt :D