På Hesteforum.dk har en bruger opfordret til at andre indsætter digte under løs snak. Det mindede mig om et digt jeg er stødt på indenfor Bichon Frisé "verdenen" på et tidspunkt - ville lige dele det med jer andre.
Kom gerne med andre digte hvis I kender nogle.
Potedask fra
Gitte og Uldtotterne