Vi nyder det også, i allerhøjeste grad. Emma elsker det lune vejr, er som en fisk i vandet! (bortset fra, at hun ikke kan fordrage vand.) I dag har vi været på havnen og lege, hun hoppede på bænke og på kampsten, og forsøgte at fange måger, heldigvis uden held!
Ellers har vi været ved Den tilsandede Kirke, ved stranden og i plantagen, så vi sover ALLE godt om natten.
Hilsen Lillian