Indlæg: 6

Oprettet af | Oprettet: 17-04-2009, 10:06

Nyder I foråret? :)

Det gør vi i hvert fald!

Havde fx en rigtig dejlig tur i Hareskoven forleden sammen med en hundeven. Tror måske at vi gentager successen idag :)

Skriv et svar til indlægget



17-04-2009, 10:07

Hm, virker det?

17-04-2009, 10:08

Darwin og Zora poserer på træstub :)

17-04-2009, 10:09

Det er så dejligt, at snuse rundt i anemonerne :)

17-04-2009, 10:10

Så går den vilde jagt!

17-04-2009, 11:57

Hej Elisabeth
Ja, det kan du også tro at vi gør her:-). Hundene boltrer sig i haven, syntes det er sjovt at lave nye huller i græsset:-).
Vi er jo heldige med det smukke vejr, og glæden ved foråret, ja, den er jo ganske speciel:-).
Vh Lonni

17-04-2009, 13:02

Vi nyder det også, i allerhøjeste grad. Emma elsker det lune vejr, er som en fisk i vandet! (bortset fra, at hun ikke kan fordrage vand.) I dag har vi været på havnen og lege, hun hoppede på bænke og på kampsten, og forsøgte at fange måger, heldigvis uden held!
Ellers har vi været ved Den tilsandede Kirke, ved stranden og i plantagen, så vi sover ALLE godt om natten.
Hilsen Lillian