Indlæg: 2

Oprettet af | Oprettet: 19-03-2009, 21:05

Ny hvalpebog

Hej alle
Jeg har netop erfaret, at Dyrlæge Birgitte S. er ved at skrive endnu en bog om hvalpefødsler.
Hendes bog, Hvalpe på vej, er jo ikke til at få fat i.
Så bare en herlig nyhed, ik??
Vh Lonni

Skriv et svar til indlægget



20-03-2009, 08:52

Det lyder bare super, hun er en rigtig dygtig "pige", jeg har stor respekt for, den vil jeg da glæde mig til at købe.

20-03-2009, 10:57

Hej Anette
Ja, det bliver da dejligt. Og jo, hun er bare go':-), har været hos hende flere gange privat.
Vh Lonni