Jeg er dybt forarget over den måde i omtaler Kennel hamann. Jeg kender kennelen særdeles godt, det er et dejligt sted hvor hundene går under rene forhold og får lov at boltre sig på markerne hver dag. Kennelen opdrætter kun sunde hunde med et godt temperament. Jeg har tilfældigvis en hund efter samme forældre som Emma, og hun er en dejlig og rask hund, og jeg kender begge forældre til hende. Det er da ærgeligt at lige din hund har HD, men det er altså kun antageligt 30 % arveligt. Så skriver du at hunden ikke har gået på trapper, hvor ved du det fra, du har kun haft den i kort tid. Du har ikke engang købt hunden af opdrætteren selv, hvordan kan du så tillade dig at svine hende sådan til. Der er ingen af jer der rent faktisk har set kennelen eller avlshundene. Du skriver at opdrætteren bare er ude på at tjene penge, hvad er det så det handler om for dig siden du efter at have købt en voksen hund af en anden, nu brokker dig til kennelen over at hunden har HD så du ikke kan avle på den.