Hej
Tak for en masse god information:);
Jeg kender godt til CEA og øjnanalyse, det er dejligt at klubben gør så meget ud af det.
Dejligt at høre at racen er antalsmæssig stor og at der jævnligt hentes nyt blod til Danmark. Selvfølgelig kan man aldrig være helt sikker, men som du siger, så kan man bruge stamtavlen.
Spændende at du leder efter en lille hvalp, held og lykke med det:)