Hej Rikke.
Jeg har en god erfaring med DAP. Vores gårdhund er en lidt nrvøs hund, og især omkring nytår, bliver det jo værre. Efter dyrlægens anvisning købte vi en DAP ca. 2 uger inden nytårsaften, og lod den sidde i kontakten til den var tom, godt 2 uger efter nytåret. Og jeg kan fortælle dig, at Emma var rolig hele perioden, det meste af nytårsaften sov hun, kun da det var allerværst, hoppede hun op til os i sofaen, og ville gerne være tæt op ad os.
Så jeg bruger den hver år, men der er nok forskelle på, hvordan den virker på forskellige hunde.
Hilsen Lillian