Hej Dorthe.
Jeg fik den besked hos vores dyrlæge, da vores tæve, var falsk drægtig, at det næsten med garanti ville fortsætte. og hun fortalte også, at der var en risiko for at det måske blev værre. Og det holdt stik, så vi valgte at sterilisere hende, og i dag har vi verdens skønneste hund.
Med hensyn til "mor-sygen", det lider vores også af, måske fordi jeg går hjemme, og er sammen med hende det meste af tiden.Om jeg så går på badeværelset, sidder hun udenfor og venter på mig, men det generer mig nu ikke. Og heldigvis har hun ikke alene-hjemme-problemer, som man måske kunne være lidt nervøs for.
Så nyd at din hund er glad for dig.
Hilsen Lillian