Indlæg: 3

Oprettet af | Oprettet: 23-02-2009, 18:15

blod med afføring

min tæve på 18mdr havde rent blod da hun ville lave er kun sket en gang,hun laver mange gange om dagen,jeg tænkte på om hun kan havde en lille rift,sker det igen er det dyrlæge med det samme.kan det havde noget med hendes dårlige nyrer at gøre.agnethe

Skriv et svar til indlægget



25-02-2009, 20:47

Hej Agnethe,

Hvis din hund skider rent blod, så er det bare om at komme til dyrlægen med det samme.

Mvh. Rolf

25-02-2009, 21:55

Jeg havde også straks kontaktet dyrlægen

07-03-2009, 07:48

Har du givet den ormekur...........