Jeg tror det gælder om at udvælge de kenneler der virker til at opfylde de krav du har til din kommende hvalp. Vi gjorde det at vi tog dem fra en ende af, skrev frem og tilbage med de forskellige, forhørte os om hvornår de ventede kuld osv osv. Dernæst besøgte vi de 4 kenneler der ligesom virkede til at kunne opfylde vores ønsker og behov. Hver eneste kennel var virkelig gode, men der var alligevel en enkel ting eller to, der var bedre hos den næste, ja, det blev faktisk kun bedre for hver kennel vi besøgte. Jeg synes at vores mavefornemmelse sagde det meget klart for os mht. at vælge stedet. Glæder mig til at høre hvordan besøget hos kennelen går. Pøj pøj med det:-)