Indlæg: 1

Oprettet af | Oprettet: 20-02-2009, 11:56

Hundetræning i Ringsted

Så starter der nye hundetræningshold op i Ringsted d. 10 marts.

Positive træningsmetoder. Fokus på kontakt hund-ejer, indkald, socialisering og forebyggelse af problemer.

Se mere på www.dyrekommunikation.dk

Skriv et svar til indlægget



18-10-2009, 19:22

Hvorhenne? og starter der nye hold i 2010? :)