Godmorgen Alle Sammen.
Igår tænkte vi at det nok var ved at være tid for at Caia, skulle prøve at komme på besøg ude. Så derfor tog vi op til svigerforældrene, igår aftes. Vi fik pakket bilen med Caia og Chili, de faldt begge i søvn med det samme, så der var ingen problemer med turen. Caia er blevet så dygtig når hun sidder i bilen, hun bliver hverken køresyg eller noget. Så det er bare super lækkert. Da vi kom derop, legede de ude i haven, Charlie som er en dejlig mops, gad ikke at lege, og holdte sig bare i baggrunden. Caia hilste pænt på ham, og længere var den ikke. Indenfor gik det over al forventning. Hun havde ingen uheld, og hun opførte sig virkelig pænt. Hun fandt lidt legetøj, og et par tyggeben som hun brugte tid på. Vi behøvede stort set ikke at holde øje med hende. Chili og Caia underholdte os alle sammen med deres leg, og jeg kan godt fortælle jer, at de sov godt da vi tog hjem der fra. Hun er jo lidt mere fræk der hjemme, nok fordi hun er på hjemmebane. haha. Men vi havde ikke behøvet at være bekymret, det gik jo fantastisk. Syntes bare lige at jeg ville dele det med jer:-) God dag til alle. Hilsen en meget stolt Hundemor.