Hej alle...
Søger råd til vores lille Chihuahua tæve på 14 uger. Når vi har været ude og gå ture og har mødt store hunde (Armstaff) er vores chihuahua startet med at knurre ad den store hund! Det udløser så at den store hund knurrer og gør tilbage til vores chihuahua, som gør igen, men begynder nærmest at skrige og virkelig virke skræmt! Hun reagerede på samme måde da en veninde var på besøg hos os med sin store hund (stadig hvalp) men også en armstaff! Tænker at hun måske stadig lige skal lære at der er andre hunde i verden end hende, men hun er blevet introduceret for små hunde, hvor hun var rolig ! Og har levet sine første 9-10 uger af sit liv blandt 13 andre hvalpe ! Og der levede hun jo i bedste velgående !
Mit 2. spørgsmål er at når vi går ture, vil hun ikke gå på toilettet udenfor! Hun er heller ikke interesseret i at dufte til omgivelserne, og vil ikke gå ved siden af mig, eller foran mig, men går lige i numsen af mig! Hun er dog stadig ny i at blive luftet, men alligevel !?
Håber at høre fra jer, på forhånd tak ! :D