Hej Ina
Tak for dit svar. Vi regner også med at lige pludselig er den der. Det sjove er, at her til aften, var hun smuttet ud i bryggerset, og der fik hun gjort både stort og småt, men det var først, da hun var færdig, hun begyndte at pibe.
Ja, du har ret i at årstiden ikke er spændende, når man er en lille hvalp, så vi går og venter på bedre tider.
Tina