Hej
har også engang haft en hund, bla.af springer spaniel og labredor den havde også sommetider den mani pueeeha det kunne være slemt,så var det vand og sæbe. blev med tiden rimelig god til at spotte det og stoppe ham i tide, men ikke altid.
men jeg fandt aldrig ud af hvorfor, mærkeligt nok har vi aldrig oplevet det med Zulo.
vh judit