jeg kan simpelthen ikke finde et godt hjem til kiki....
hun har virkelig brug for et godt hjem da hun blev svigtet af sin tidligere ejer..
og jeg har haft hende i 2 måneder nu og hun er så sød og kærlig og hengiven
men det faktum at hun har været underkuet på et tidspunkt gør at ingen vil have hende.... hun kunne aldrig drømme om at bide.... men ingen syntes åbenbart hun fortjener et godt liv udover mig...