Indlæg: 4

Oprettet af | Oprettet: 12-11-2007, 21:06

ingen vil have kiki

jeg kan simpelthen ikke finde et godt hjem til kiki....
hun har virkelig brug for et godt hjem da hun blev svigtet af sin tidligere ejer..
og jeg har haft hende i 2 måneder nu og hun er så sød og kærlig og hengiven
men det faktum at hun har været underkuet på et tidspunkt gør at ingen vil have hende.... hun kunne aldrig drømme om at bide.... men ingen syntes åbenbart hun fortjener et godt liv udover mig...

Skriv et svar til indlægget



26-11-2007, 22:07

Hej Kristina

Tænkte på hvilken race er Kiki ? og hvor i landet befinder i jer ? :o);

VH Anne

28-11-2007, 19:03

hvis det er en lille hund er jeg meget interisere da jeg godt kan lide at putte med den og jeg kan ikke have en stor hund i sengen jeg går hjemme er førtidspensionist er en pige på 47

29-01-2009, 18:26

Ja jeg kunne også godt tænke mig at vide hvilken race det er ;D