Indlæg: 0

Oprettet af | Oprettet: 08-01-2009, 22:44

Hjælp til pasning

Hejsa hundefolk.

tænkte på om her sku være nogen fra slagelse,der kan hjælpe mig...jeg ska igen starte i behandling (ca hver 2 uge) og kunne godt tænke mig a finde en pasningsordning for min lille blandingshund Rikke..er villig til a betale en symbolsk beløb...Rikke er ikke vant til a være alene en hel dag,derfor jeg prøver denne vej om nogen kan hjælpe os...det drejer sig om 2-3 gange om måneden i ca 3 måneder...

Mvh.Sally

Vuf

Skriv et svar til indlægget