Hej
Jeg har en Westie på ca. 1½ der er blevet til lige præcist den hund jeg havde drømt om, den er rolig, lydig og har det bedste sind.
Jeg har undret mig en del omkring en ting, det er at han tit slipper sin hånd efter man har kælet for ham, eller prøver på det mens jeg kæler for ham. Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad det betyder når han gør dette, for det finder jeg ret mærkværdigt, er det fordi han godt kan lide mig eller er det hans måde at sige "jeg gider ikke det der mere" eller hvordan?