Indlæg: 1

Oprettet af | Oprettet: 13-12-2008, 18:25

Påkørt

Der var engang hvor mig min mor og lillebror var ude at køre i bil, med hvores Bordercollie som sad i bagagerummet, der der kun var fem måneder. Så kører der en mand ind i bilen, og hvores hund blev så bange at den kastede op efter vi var blever påkørt. Nu er den vildt bange for at køre i bil. Men vi her fået en speciel sikkerhedssele til hunde, så nu sidder den på bagsædet med den på. Hvad skal vi gøre????????

Skriv et svar til indlægget



13-12-2008, 20:45

Hej Cecilia

Det eneste jeg kan komme op med er at I skal træne den til bur eller transportkasse.
Et bur/transportkasse vil gøre at jeres hund føler sig mere tryg i sin egen hule. Når hunden befinder sig i en sikkerhedssele kan den måske føle sig mere "fanget", hvorimod buret gør at den kan lægge sig eller sætte sig op som det passer den, samtidig med at usynet er mere begrænset.
mvh.
-Ina