Min kæreste og jeg tog den dejlige beslutning at adoptere en lækker Mutte på knap et år, da han var skilsmissebarn.
Vi har ønsker om at gå til udstillinger med ham, og gerne få ham avlsgodkendt.
Han er importeret fra Canada og har den fineste stamtavle, - han er efter udstillingslinier så derfor lidt mindre end den alm Mutte, men han vokser jo også endnu ;);
Vi er derfor interesseret i at finde ud af hvor vi evt kan tage ham med på udstilling når vi flytter til Nord Sjælland engang i det nye år.
Håber at nogen kan hjælpe lidt til ;0);
Tak