Tak Ina. Var lige inde på nettet og se på det. Lyder rigtig godt. Det prøver vi. Vi var selv lidt lurens på det høje proteinindhold, da vors hund er ret rolig og åbenbart ikke skal have så meget motion som den sidste gravhund, vi havde. Den havde 120 km/timen hele dagen, og Ina sover det meste af dagen, når vi har været ude på en lang luftetur.