Indlæg: 3

Oprettet af | Oprettet: 10-11-2008, 23:58

tis på komando

Har gode erfaringer på tis på komando.
Det er enkelt. (Hav altid godbidder i lommen.) Når hvalpen har spist eller leget, skal den følges udenfor til det ønskede sted. Sig tis (eller andet). giv straks en godbid og ros. Dette gentages mange gange. Hvis hvalpen tisser inde, så igonrer. Kun rose ude.
Har selv 4 hunde, de kan alle tisse på komando

Skriv et svar til indlægget



10-12-2008, 09:11

min boxer tisser også på komando. det er vild lækkert så skal man ikke stå der og vente. vi har også brugt den metode du har brugt

24-12-2008, 15:53

Min gamle tæve lærte også og tisse på komando og efter samme metode som du beskriver.

24-12-2008, 15:57

Min gamle hund Malthe ku osse tisse på komando...sku bare sige tis færdig,så hoppet han i en busk og gjorde sig færdig,han ku osse snyde med det,fx hvis han havde bolden med ku han godt glemme a tisse....sagde jeg Malthe tis færdig,gik han til nærmeste busk og lettet ben,dog uden a tisse,hehe,han vidste jeg ikk ville lege før han havde gjort....men klart det en fordel de kan på komando,Rikke ska osse lære det,helt klart.