Min gamle hund Malthe ku osse tisse på komando...sku bare sige tis færdig,så hoppet han i en busk og gjorde sig færdig,han ku osse snyde med det,fx hvis han havde bolden med ku han godt glemme a tisse....sagde jeg Malthe tis færdig,gik han til nærmeste busk og lettet ben,dog uden a tisse,hehe,han vidste jeg ikk ville lege før han havde gjort....men klart det en fordel de kan på komando,Rikke ska osse lære det,helt klart.