Indlæg: 0

Oprettet af | Oprettet: 08-11-2008, 10:07

Udendørs?

Hej med jer... vores hvalpe på 4 uger skal vist snart begynde at lære at det er noget der hedder udendørs... kan vi det nu. hvornår gør man bedst det?? og hvordan og hvor længe?+... takker for de svar der må komme...

Skriv et svar til indlægget