Det fungerer vist generelt ret gnidningsfrit med to hanhunde. I bør dog lade gå 1½-2 år fra hund nr 1 til hund nr 2, så I kan præge den første hund, og den kan komme over de værste unghunde-narrestreger.
To jævnaldrende tæver giver oftere problemer med dominans, end to hanner :)