Hej... jeg håber at I kan hjælpe os, vores hvalpe er nu 3 uger.. så vi er kommet i tvivl om, hvornår de skal ha deres første faste måltid af opblødt hvalpefoder???.. De får stadigvæk mælk hos moren, men nu dier de ofte og piber en del.. men tager stadigvæk på ... er det nu, vi skal prøve???... nogen steder står der først når de er 4 uger gamle...???... nogen siger 3 uger.. så vi vakler lidt der... Vi har rest af modermælkerstatning fra starten til den ene svag hvalp, som vi dog ikke bruger mere... kan det bruges i maden?? Bare for at få den brugt.. ellers bliver det bare smidt ud?? Hvornår må de drikke alm. vand... Vi ser frem til jeres evt. svar! Det er jo første gang vi prøver at få hvalpe, men en oplevelse!