Hej Kim.
Med mindre du er ejer af en klippe- eller trimmerace, er jeg bange for, at du må lære at leve med det. Alle andre racer fælder normalt to gange om året. Vores to hunde, en langhåret og en glathåret, har også fældet hele denne underlige sommer, så nu "glæder" vi os til efterårsfældningen rigtig kommer i gang.
Hilsen Lillian