Hej.. jeg har lagt mærke til at min hvalp på 12 uger trækker vejret meget hurtigt, eller hvordan skal jeg forklare det? som om han snuser igennem snuden meget hurtigt. Er der nogen der ved om det er normalt?
Han er en glad dreng, og vi har ikke nogen problemer med ham, andet end de sædvanlige hvalpe-tosserier :-)