Hej
Jo der er langt mellem skralde spandende, i sær når man har to hunde som jo selvfølgelig aldrig laver på samme tid.
Men igen, så er det kommunen du skal kontakte, så de kan sætte dem op. Dem på nettet har jeg også læst om, men dem skal man selv betale for.
-Ina