Indlæg: 6

Oprettet af | Oprettet: 09-10-2008, 22:36

Høm høm spande

Jeg har lige et spørgsmål!
er der nogen der ved hvor man skal ringe til eller kontakte for at man kan få stillet de der skaldespande op... i den by vi bor i er der mange gode stiger at luft hund på man ikke en eneste såkaldt høm høm spand... rimmelig surt at gå en hel tur med hunden når hunden skider i starten af turen og man så skal bærer rundt på en høm høm pose resten af turen... håber der er nogen der kan hjælpe....

Skriv et svar til indlægget



09-10-2008, 22:40

Du skal ringe til din kommune.

Venligst Jack
Gipote.dk

09-10-2008, 22:49

jeg sys bare jeg har set et sted på nettet hvor man kunne få dem stilt op og nu kan jeg selvfølgelig ikke huske hvor.... men er det ikke lidt ringe at der ikke er sådanne skralde spande....?

09-10-2008, 22:56

Hej
Jo der er langt mellem skralde spandende, i sær når man har to hunde som jo selvfølgelig aldrig laver på samme tid.
Men igen, så er det kommunen du skal kontakte, så de kan sætte dem op. Dem på nettet har jeg også læst om, men dem skal man selv betale for.
-Ina

09-10-2008, 23:09

oki... takker er lige inde på kommunens hjemmeside... hvilken afdeling skal man henvende sig til? teknik og miljø eller natur park?

09-10-2008, 23:12

Skriv til dem alle sammen ;-)

09-10-2008, 23:13

oki... prøver jeg... tak for rådet... så håber jeg det virker