Hej Alle...
Jeg påtænker mig at købe en Schæfer som er 10 måneder gammel. Jeg er i tvivl om jeg skal træne med den i Schæferhundeklubben eller i Politihundeforeningen. Er det en smags sag, eller er der nogen af jer som har nogle gode råd??
På forhånd tak
Nic