Indlæg: 1

Oprettet af | Oprettet: 09-10-2008, 22:05

Schæferhundeklubben eller Politihundeforening?

Hej Alle...

Jeg påtænker mig at købe en Schæfer som er 10 måneder gammel. Jeg er i tvivl om jeg skal træne med den i Schæferhundeklubben eller i Politihundeforeningen. Er det en smags sag, eller er der nogen af jer som har nogle gode råd??

På forhånd tak

Nic

Skriv et svar til indlægget



12-10-2008, 19:26

Du skal træne der hvor du får den bedste form for træning,som passer til dig og din hund.Du kan jo tage ud og se hvordan schæferhundekluben og ph træner.Men der er jo dch også.Og så kan du jo få en snak med de forskellige træner i de enkelte kluber.