Hej
Jeg har en schæfer/labrador blanding af en han hund, som er ca. 10mdr nu.
Det lidt mystiske spørgsmål er, at jeg syntes han virker ret underlegen overfor stort set alle og alt.
Vi lod ham lege med en 3årig han hund for nogle måneder siden, altså da han var 8mdr og der forsøgte den ældre hund at parre sig med ham også lidt voldsomt og vores hund sagde ikke rigtig fra. Det gjorde vi så.
Samtidig syntes jeg ikke at han siger fra overfor nogen hunde, hverken ældre, jævnaldrene eller endda lidt yngre hunde.
Hvordan kan det være?