Indlæg: 2

Oprettet af | Oprettet: 23-09-2008, 15:04

inseminering med frossen sæd

Davs alle
Er der nogen af jer, der har prøvet dette??? Resultat?? Vi tænker i de baner ang Vilja, når hun bliver så gammel.
Vi har i Broholmerselskabet frosset sæd efter 2 gode hanhunde, bla. efter Jarl's far.
Jeg håber, at jeg får resons på dette indlæg:-);
Vh Lonni

Skriv et svar til indlægget



24-09-2008, 14:07

Hej Lonnie

Jeg ved, at dkk har hjulpet prins joakim til at få en hvalp, søn af Alexandras afdøde cocker. Da der blev fundet en passende tæve, blev den insemineret med nedfrosset sæd fra afdøde Oscar. Så dkk, som jeg kan forstå du er " med i ", må da kunne rådgive dig.

24-09-2008, 14:31

Hej Tanja
Tak for svaret. Jeg vil undersøge det nærmere, sæden ligger hos Birgitte Schjøts, så har Danicold:-).
Vh Lonni