Det er helt i orden Silvia. Jeg ved godt at det er usædvanligt og en anelse bisart. Zif, min hund,der kommer fra et internat (hvor man aldrig får stamtavle eller andet med fra)er ren dansk spids. Jeg har fundet hendes bror og fået papirer derigennem som dokumentation. Hende kan jeg ikke bevise er dansk spids. Hendes hvalpe som jeg derimod VED er blandingshvalpe må jeg gerne kalde danske spidser.......ja det er sg mærkeligt!