Indlæg: 0

Oprettet af | Oprettet: 10-09-2008, 10:53

legegruppe, miniature hunde

Hej
Dalton (tjekkisk rottehund på 11 uger), jeg,
Bølle (chihuahua, på 3mdr) og Connie

..... vil rigtig gerne være med til, at starte en legegruppe op for miniaturer hunde....!!

jeg vil gerne lægge stue til, i tilfælde af dårlig vejr, men ku være super dejligt hvis der var andre der ville være med, og evt havde en have de ku tumle i :);

Jeg bor i Gladsaxe, har ikke bil.... så det må gerne være let tilgængelig med bus *s*

Hvis I er interesseret i at være med til at starte det op, så gi lyd fra dig *s*

katja.ha@hotmail.com - mærk mailen hunde legegruppe, så jeg ik får slettet den, hvis den ryger i uønsket mail *s*

Skriv et svar til indlægget